Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Sara - 13 mars 2014 20:07

 

Puh..nu är mina fastedagar över.. 

Var på lasarettet idag och tjeckade magen..sen ville jag hem fort. Tur jag hade chaufför med så jag fick åka hem.

Dagen började hur bra som helst.. Tänkte extramycket på Amelia då det plingade till i mobilen och jag fick chatta med henne första gången sen hon for.. Dom trivs toppen i Indien och har nu också lagt ut lite bilder på:

munkarochcurry.blogg.se

Jag måste ge en ros till personalen på Lycksele lasarett,medicinavdelningen.. Dom är så otroligt vänliga och hjälpsamma så det är rent trevligt att vara där.

Fick gott fika hos mamma o pappa och syster kom förbi..trevligt.

I tisdags blev vi bjudna på dumplings hos Emanuel och Sofie.. Jag tjuvsmakade lite fast jag fastade och det var riktigt gott..:-)

Imorgon ska jag vara hemma och  vila..så skönt!

Ha det gott!

         

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards