Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Lycko stund

Av Sara - 3 december 2013 16:06

Var ute på rid tur idag.. Det är verkligen lyckotid för mig.. Galoppera fram i skogen ger en kick läker kropp och själ.. Sen lite mockning och skötsel på det..rogivande. Fåren ville också ha upp uppmärksamhet och vara nära ;-)

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

4 december 2013 10:10

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Sara

4 december 2013 11:45

Tack!!
Men problemet är att jag vet inte om jag orkar bråka med försäkringskassan igen..och då är det bara att gå tillbaka till jobbet vare sig man orkar eller inte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - Söndag 19 maj 01:45

Peruaner är ofta kända för sin vänlighet och hjälpsamhet. De är stolta över sin rika kultur och sina traditioner och vill gärna visa besökare sin lokala identitet. Spanska är det största språket som talas i Peru, eftersom det är landets officiell...

Av Sara - Torsdag 16 maj 22:45

Så underbart väder idag. Vi åkte tidigt till centrala Lima och besökte en djurpark där. Det är så välskött och vackert med alla blommor och träd. Sen är jag ingen djurparksvän, då jag tycker många djur far illa. Men i övrigt så hade vi en toppendag m...

Av Sara - Torsdag 16 maj 05:23

Här i de finare kvarteren är det poliser och ordningsvakter överallt. På lekplatser, torg, affärer. I måndags var vi på en välskött lekpark/park. Där var det ordning och reda. Det är ju tryggt med vakter överallt men man känner sig också iakttagen oc...

Av Sara - Måndag 13 maj 01:33

Igår blev det promenad, terass grillning och marshmallows. Tre saker som denna dag bestod av. Tog det lugnt , då barnen var rätt trötta efter långa skoldagar. Solen lyste och jag njöt av solen på takterrassen innan lunch. Fick med mig barnen på en pr...

Av Sara - Lördag 11 maj 04:09

Morsdagsfirandet fortsätter. Idag var det Hennys klass plus några klasser till som uppträdde med sång och dans. Henny utklädd till cowboy dansade så bra. Barn kan börja skolan från 2 års åldern. De går då i något som liknar vår förskoleklass i Sverig...

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards