Alla inlägg den 5 december 2013

Av Sara - 5 december 2013 12:08




 

Ingen har väl undgåttatt märka  att det snart är jul..vare sig man vill se det eller inte. Jag tycker om julens budskap och dess ursprung..Men dagens jul kan jag vara utan. Men trots det så tänkte jag ta fram jullådan och fixa lite jul i alla fall,men lådan var försvunnen. Har letat igenom min enorma lägenhet på två rum och kök plus två små förråd minst två gånger..men utan resultat. Hur är det möjligt att en jullåda kan gå upp i rök? Hittade dock två stjärnor så det får väl bli årets julstämning  .. Det bästa med julen är förstås att få träffa sin familj och vara ledig.. I år har vi bestämt att göra en insamling till Filipinnerna och dra ner avsevärt på presenter, det känns bra. Sen finns det ju en del som är gott att äta också..lax,sill och tunnbröd tex.. Men äta god mat,umgås med familjen och tända ljus kan man ju göra vilken helg som helst så..

   

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards