Alla inlägg under juni 2013

Av Sara - 21 juni 2013 10:19

Vi firade Amelia i tisdags som fyllde hela 20 år..Grillade, åt god tårta och hade trevligt på Malgonäs..
Jag är en så stolt mamma!
Idag är det midsommarafton.. Blir nog en lugn dag hemma..fixar någon god mat och kanske en tur ut o ser vad som händer..
Ha det allra bäst idag o ta hand om varandra...
Kram

Av Sara - 10 juni 2013 20:49

Sista personalmötet med knytkalas..så mycket gott..
Vilka fantastiska kollegor jag har..
Kram

Av Sara - 9 juni 2013 16:14

Vilket fantastiskt jobb ni gjort under året som gått.. Funnits till för barn och ungdomar i Vilhelmina..Dorotea och Åsele.. Idag i Åsele var det många tacksamma människor och ni kan vara nöjda över det här året. Lycka till i framtiden.. Guds välsignelse och var rädd om er..<3

Av Sara - 8 juni 2013 21:15

Idag blev det grillat..ett snabbt dopp.. Sommaren är så härlig..speciellt när solen lyser. Jag letar trots det efter en sistaminuten resa.. Backpackern suger i mig.. Sverige finns ju kvar även om jag drar iväg en sväng..

Av Sara - 7 juni 2013 17:58

     

 
Det är som  att vara nyförälskad varje gång jag ser dom..

Blir varm och glad i hela kroppen av den enorma kärleken jag har..

Det händer varje gång jag ser dom, pratar med dom..träffar dom eller får krama om dom..

Mina barn!

Det bästa som finns i hela världen.

Älskar dom över allt annat och det är en kärlek som aldrig tar slut.

Så oerhört tacksam att dom finns..

Saknar Benjamin så grymt..han får jag ju inte se lika ofta...men glad när det händer.

Ni är bara bäst  


Av Sara - 6 juni 2013 17:37

Mångkulturellt på folkets hus och barnens egen dag på Pingstkyrkan.. Strålande sol och massor av folk

Av Sara - 5 juni 2013 07:18

Efter en tung dag på jobbet fick jag fara ut och rida.. Fatta vad jag saknat det. Ingen går ju att jämföra med älskade Lappen..men livet går vidare.

Av Sara - 2 juni 2013 14:50





En lyckad helg med Klassträff.. Vi började fredag kväll på Helens gårdsbutik med bara gamla 9C.. Tyvärr blev vi inte så många men kul ändå.. Sen Lilla Hotellet där fler klasser kom.. Vi körde rebus o sångtävlingar..

Lördag blev det  tävlingar på Volgsjö skola och sen middag och mingel på Hotellet..

En del var sig precis lika och en del fick jag kolla på flera gånger innan jag kände igen ...

05.00 kom jag o Anna hem..svårt att sova men någon timme blev det i alla fall.. Bara trist det är så långt mellan gångerna.. 

Vi                                                             

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards