Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Sara - 6 juni 2012 21:45

   


Livet är ett virrvarr av trådar.

Trådar som ska bli ett sammanhang.

Ibland svårt att reda ut


Men leta åt början

som i ett garnnystan

Sen reder du ut det

en bit i taget.

Till slut ser du


Det du ser kan vara både smärtsamt 

men också mycket glädje och hopp.

Hopp för framtiden


Du kan trassla till igen

Men då får du börja om att reda ut

och finna det som är

Ditt nystan, ditt liv

(sara)

Av Sara - 6 juni 2012 19:09

Idag på Sveriges nationaldag var det Barnens egen dag på Pingstkyrkan.

Vad kan vara viktigare än barnen på sveriges egen dag..ingenting.

Barnen är ju det viktigaste vi har både nu och för framtiden..

Så här lite bilder och filmklipp från dagen

Jag kunde inte vara med hela tiden så Anders Eliasson fotade början så fick jag vara med och fota bortstädning.

Vilket samarbete, engagemang och gemenskap..alla hjälptes åt och det är ju då det blir som bäst  


 


 


 

                                       


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards