Alla inlägg den 26 april 2012

Av Sara - 26 april 2012 22:22

Tog ut en semesterdag igår..så tisdagefter jobbet åkte jag o Amelia till Umeå..toppenskoj.

Vi sov hos kusin och fick träffa supersöta Fanny..vilken goding..

Mitt kusinbarn som har namn efter min underbara mormor.

Hon är 10 månader och hennes leende kan ju smälta vad som helst.

Fick umgås med Amelia vilket var det bästa förstås..

Min kusin som är mer som en lillasyster vill jag träffa oftare..

Vi gjorde stan, träffade en kompis från ungdomstiden(skoj Michael) som hjälpte mig med vägbeskrivning till Strängnäs där hästarna bor numera.

På hemvägen körde vi alltså och hälsade på kära Daimler och Lappen och dom har kommit till ett toppenställe som heter Strängnäs, ca 2 mil utanför Umeå.

Så nu känns det bättre när vi fått se hur dom har det och att dom blir ompysslade och ridna..

   

Bra dagar med andra ord..

Idag middag med Emanuel..

Som jag skrivit ofta och det hjärtat är fullt av..

Emanuel, Benjamin och Amelia..det bästa som finns  


    

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards