Alla inlägg den 7 april 2012

Av Sara - 7 april 2012 15:42

Igår, fredag så var det då dags att ta farväl av våra kära hästar.. Det blev en del tårar över kära Lappen.

Tänk  vad han fått betyda för mig dessa år. En kär vän som jag haft så mycket roligt med.. Vi har busat i snön, galopperat över ängar,jag har gråtit mot hans hals, han har varit en trogen vän som verkligen visat mig hur mycket han tycker om mig.

Det positiva är att han verkar ha kommit till ett bra ställe och jag ska få hälsa på honom.

Han ville inte in i transporten utan strulade lite..men till slut gick han in och mitt hjärta värkte.

Så klart kommer jag att sakna fina Daimler också. Han är en så fin personlighet som charmat alla.

Jag önskar er det bästa och hoppas ni får ett underbart liv!

       

Fick också god mat hos kära mor och far..min mamma är en superkock..:)

Sen en kopp te hos min vackra syster..

Idag lyser solen och jag har fått njuta av solen på ballkongen..härligt!

Ha en glad påsk och njut av helgen..

kram

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards