Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sara - 13 mars 2013 20:50

Karlstad staden där solen alltid ler..lite sanning faktiskt..

Men jag var ju mest ii Deje och där lyste Benjamin och Sofia och solen..

Söndag fick jag följa med till kyrkan i Torsby..där Benjamin, Sofia o Erik hade "Söndag sjutton noll noll"..

Skoj..

Började med mingel och hälsa välkommen..Sen pratade Erik..Lovsånger..Benjamin predikade..mera sång o sen gofika.

Måndag bestod av ett enda resande..tåg, flyg och buss..hela långa dagen..

Hann dock med ett stopp i Stockholm och passade på att besöka Clara Kyrka..

Jag är djupt imponerad av den och det jobb som görs där.

Pratade med en präst och han visade en lång kö av människor som de bjöd på mat den dagen..

Sargade, utstötta människor..

Kom hem till en kall lägenhet då det blivit fel på elementen..-35 i natt i Vilhelmina någonstans..

Nu har jag slutat frysa och acceperat vardagen..

                 


Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards