Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Sara - 10 oktober 2012 08:01

  

Idag är jag sjuk och tänker stanna hemma..

Tankar på karensdag..förlorad inkomst..hur ska det gå på jobbet osv.. kommer upp i mitt huvud..

Men jag har bestämt  mig för att kasta alla bekymmer och njuta av dagen.

Sova, läsa, sticka på mina sockar, måla lite..ja bara ha en alldeles egen dag i lugn o ro.

Tänka på mig själv och bara vara..

Vill också säga att jag är tacksam för mitt arbete..alla kollegor och barn.

Vilka underbara människor.

Vissa dagar blir det mycket på jobbet och energin sinar..då kommer någon kollega med kloka ord, avlöser mig en stund eller så får jag en kram av någon härlig elev..

Så ska det vara på ett arbete..vi ska finnas för varandra, skratta och dela både ris o ros..

För er som inte vet så är Strandskolan unik och det finns en skön atmosfär där och en framtidstro som smittar av sig..

     

Ha det bra du med  





Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards