Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 14 november 2010 12:23

 


Tvättade bilen och lyssnade på thriller..var lite arg och galen..

Började dansa runt i verkstan och Ikaros ville förstås vara med..

Så vi dansade lös tills han inte orkade mer  ..

Bilen blev tvättad och jag tränad..hahha


Av Sara - 11 november 2010 17:35

 

 Den här bilden har inget med innehållet att göra   

Nyttigt med fisk och gott oxå..

Försöker äta fisk så mycket jag kan..(intresseklubben antecknar.)

Fisk i alla former..gratäng, soppa, stekt, rökt, kokt..

Vad ska man igentligen blogga om..allt som dyker upp..nej.

Saker man tänker på..nej eller ja.

Dikter..ja, varför inte.

Vardags sysslor..nja, lite tråkigt men godtagbart.

Familj och vänner..inte mycket, vill ju inte lämna ut dom på nätet:)

Intressen..ja en del..

Tro och filosofi..kanske det

Vad finns kvar?

Funderar på att skriva en barnsång som jag kan använda på jobbet.

Men vill ju komma på nått skojigt, enkelt och tänkvärt..

Få se om jag lyckas få till nått..vore skoj faktiskt.

Vilken blajblogg det blev idag..men en del dagar är ju blajdagar..

Nä nu måste jag rädda fisken

so long

Av Sara - 6 november 2010 16:23



 

Jag såg rädsla i din blick, du är skygg.

Du lilla.

När man är liten ska man få vara trygg.

Och ingen ska göra en illa.


Vad bär du i ditt lilla hjärta,

i din lilla kropp.

För liten att ha denna smärta,

för liten att tappa sitt hopp.


Jag vill hjälpa dig, du lilla

tvätta dina sår,

Din oro stilla

och torka din tår.


Du finns i min tanke,

du finns i min bön.

sara edman

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards