Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Sara - 7 oktober 2010 11:05

 


Tur vi har en hund som får ut en i alla väder.

Trist, grått och regn. När jag väl kommer ut så känns det rätt skönt i allafall. Lite deppigt med senhösten. Löven faller av och färgerna försvinner. Då börjar längtan efter snö komma.

Ju äldre jag blir ju mer tycker jag om vintern.

Fast ärligt så känns det bra att åka till värmen några veckor och lämna vintern.. Egentligen är vi svenskar väldigt väderfixerade.

Vi pratar om väder när vi möts. Ofta klagan över det vädret och det vädret. Vi borde nog vara mer tacksamma och inte haka upp oss på väder. Är det grått och regn så finns det nått bra med det också.

Ja nog om detta.. Ska snart in till stan och köpa en present till fina Clara..veckohandla och jobba några timmar. Håller som bäst på att skriva handlingslista och matsedel.. Men fy vilken tråkig vardagsaktig blogg idag. "intresseklubben antecknar typ"

Har för mycket i huvudet av jobb, familj, hälsa osv så hjärnkontoret har fullt upp idag. Därav lite trögt på bloggfronten.

Lev o Må

Presentation


Så länge jag kan hjälpa andra fortsätter jag blogga

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards